مشاهده همه 2 نتیجه

 

فصل های گرم در راه اند و در این فصول تنها چیزی که می تواند موجبات استراحت ما و شما را در منزل فراهم آورد، خرید کولر گازی لبخندی است کولر گازی یکی از بهترین وسیله های سرمایشی می باشد که برای فراری از گرمای زیاد تابستان به داد شما می اید و هوای کوهستانی را به خانه های شما می اورد.و در هنگام خرید کولر گازی نکات بسیار زیادی مورد توجه قرار می گیرد که از جمله ان ها می توان ظاهر کولر گازی ، کیفیت، قیمت کولر گازی ، ظرفیت سرمایشی و … را نام برد انتخاب برندی مناسب نیز اهمیت زیادی دارد که قابلیت سرمایش و گرمایش همراه با فیلتر تصفیه هوا، نمایش روشن و خاموش، تایمر 24 ساعته، قابلیت تغییر به صورت خودکار، گاز مبرد R410، میزان صدای پایین و حالت فن نیز از ویژگی های برجسته کولر گازی جنرال به حساب می آیند. که از این جهت به این کولر گازی طرح لبخند هم می گویند و نمایشگر در داخل همین انحنای ملایم لبخندی قرار گرفته است.

کولر گازی جنرال سرد و گرم لبخندی

نقد و بررسی کولر گازی جنرال لبخندی

جنرال تبدیل به برندی شده که در حیطه تولید کولر گازی نیازی به معرفی ندارد و بیشتر ماها با این اسم اشنا هستیم که هر ساله با تولید بهترین و زیباترین کولر ها در صدر جدول قرار می گیرد کولر گازی جنرال لبخندی یکی از شیک ترین و خوش طرح ترین محصولاتی بود که جنرال با عرضه آن به بازار نه تنها کاری کرد تا کاربران از نظر طراحی اهمیت ویژه ای به آن بدهند بلکه در عین حال نیز همراه با امکانات و ویژگی های خاصش آرامش و هوایی سالم را برای هر خانواده ای فراهم می آورد که در هر خانه ای شیک ترین دکوراسیون را به وجود می اورد و با رنگ سفید خود را با تمامی وسایل موجود در اتاق هماهگ می سازد.

با ارائه ی یک ریموت کنترل می توانید از راه دور هم تنظیمات کولر را اعمال کنید و آن ها را روی نمایشگر LCD رویت کنید و از مهمترین خصوصیات کولر گازی لبخند جنرال می توان به فیلتر ضد آلرژی آن اشاره داشت که هوایی کاملاً تمیز و مطبوع را ارائه می دهد. به علاوه با قابلیت تمیز کنندگی خودکار دیگر لازم نیست هر بار نسبت به تمیز کردن پره های کولر گازی اقدام نماییداز قابلیت های عالی خنک‌کنندگی سریع و حالت خواب اشاره کرد. با قرار دادن فیلتر بهداشتی داخل کولر گازی جنرال هوا بدون هیچ گونه گرد و غبار به گردش در می اید و شما همواره هوای پاکیزه و سالم را تنفس خواهید کرد. این کولر گازی با دارا بودن برچسب انرژی A برق خیلی کمی را به مصرف می رساند و برای محیط هایی با اب و هوای معتدل مناسب است

کولر گازی جنرال سرد و گرم لبخندی

طراحی و ساختار کولرگازی جنرال لبخند

جنرال از آن تولید کنندگانی ست که در زمان ساخت به ظاهر تمامی محصولاتی که به تولید می رساند توجه ی ویژه ای می کند و آن ها را در زیباترین حالت روانه بازار می نماید که طراحی لبخند بودن کولر گازی جنرال یا همان طراحی مثلثی شکل دارای دهانه وسیع تری می باشد از همین رو اجازه می دهد تا هوای بسیار بیشتری از آن بیرون بیاید. این کولر گازی دیواری اگر بر روی هر نقطه از دیوار نصب گردد باز هم ظرافت و زیبایی خود را حفظ می کند از رنگ سفید همراه با جلوه بسیار زیبایی که دارد، رنگ و لعابی شیک به محیط می بخشد از این گذشته وجود پره های کولر گازی جنرال با طراحی استانداری که دارد، به راحتی بر روی هر زاویه ای تنظیم می شود و بر روی بدنه ی این کولر صفحه نمایشی از نوع LCD قرار داده شده است که طراحی آن به شکل یک لبخند زیبا است و توجه ی هر کسی را به سمت خود جلب می کند.

زمانی که از طریق ریموت کنترل تغیر دما یا تنظیمات دیگری را به انجام برسانید بر روی این نمایشگر نمایان می شود و می توانید آن را مشاهده کن نکته جالب اینجاست که این نمایشگر نیم دایره جنرال، در حین روشن شدن با نورهای رنگی و نور پس زمینه سبز تزئین شده و تاثیر بسزایی بر دکور کلی کولر خواهد داشت. پره های افقی و عمودی کولر در زیر دریچه قابل باز شدن جای گرفته اند و با روشن شدن دستگاه، این دریچه در یک حرکت آرام باز می شود که با وجود موتور روتاری بخش خارجی صدای بسیار کمی را تولید می کند و نیازی نیست که آن را حتما به پشت بام ببرید بلکه می توانید آن را در پشت پنجره نیز قرار دهید.

کولر گازی جنرال لبخندی از نوع کولر گازی های دو تکه است و از دو یونیت داخلی و خارجی تشکیل شده است. یونیت داخلی یا همان پنل داخلی بر روی دیوار نصب می شود و طراحی و رنگ بدنه اش برای خریداران اهمیت زیادی دارد. از این رو هنگام خرید به طراحی و رنگ بدنه ی پنل داخلی توجه نمایید. این کولر گازی دارای دو بخش داخلی و خارجی می باشد که هر یک از آن ها مقاومت خیلی بالایی دارند.

بخش داخلی معمولا با طراحی زیبایی به تولید رسیده است ولی بخش خارجی چون بیرون از منزل قرار گرفته می شود طراحی ساده ای داردو اجنرال نیز این سری از کولر های خود را طرح لبخندی نام گذاری کرد.این سری از کیفیت ساخت فوق‌العاده ای برخوردارند و با رضایت مندی کامل و خواست همیشگی بازار روبرو شد

کولر گازی جنرال سرد و گرم لبخندی

کمپرسور روتاری پر قدرت

این روزها کمپرسورهای روتاری جایگزین مناسبی برای موتورهای قدیمی و پر سر و صدا در دستگاه های تهویه هوا شده اند و به همین دلیل کاربران زیادی به سمت خرید این کولرهای گازی کم مصرف و کم صدا تمایل پیدا کرده اند. و در فصل گرم تابستان یکی از لوازمی که در خانه همیشه روشن است کولر می باشد که معمولا برق زیادی را هم مصرف می کند.و می‌دانید که مصرف انرژی برای همه اهمیت دارد و کمتر کسی نسبت به این موضوع بی تفاوت است از این رو تولید کنندگان با تولید کولر گازی های جدید و قرار دادن موتور های پیشرفته در آن ها سعی کرده اند که مصرف انرژی را به حداقل برسانند.

جنرال یکی از این سازندگان می باشد که با طراحی موتور جدید روتاری در کولر هایش نسبت به مدل های دیگر مصرف انرژی را به صورت چشم گیری کاهش داده است این کولر گازی با دارا بودن برچسب انرژی برق خیلی کمی را به مصرف می رساند و برای محیط هایی با اب و هوای معتدل مناسب است و قبض ماهیانه ی شما تغییر چندان زیادی نمی بیند. از دیگر مزایای دیگری که این موتور به همراه دارد تولید صدای بسیار کم می باشد که در هنگامی که روشن می شود با تولید صدای خیلی کم به هیچ عنوان شما را اذیت نخواهد کرد و می توانید با ارامش کامل در کنار آن استراحت کنید.

این کولر گازی بر اساس استاندارد جهانی دارای برچسب انرژی A می باشد و برای کسانی که یک کولر کم مصرف می خواهند گزینه ای ایده آل است. از این کولر گازی جنرال لبخندی هم می توان به عنوان یک ابزار گرم‌کننده در زمستان و هم یک وسیله ی سرمایشی در تابستان ها استفاده کرد. از این رو در تمام فصول سال کولر روشن خواهد بود، پیشنهاد ما به شما کولر گازی جنرال سرد و گرم لبخندی می باشد که کم‌ترین انرژی را به تولید می رساند.

کولر گازی جنرال سرد و گرم لبخندی

کارایی مناسب کولر گازی جنرال لبخندی

هوایی که در اتاق جریان پیدا می کند، دارای مقداری گرد و غبار است که برای از بین بردن ان جنرال در کولرگازی فیلتری بهداشتی را طراحی کرده است. این فیلتر گرد و غباری که در هوا جریان پیدا می کند که به میزان 99% باکتری و گرد و غبار را از بین می برد و هوای سالم را در اتاق به گردش در می اورد به صورتی که همواره هوای سالم را استشمام خواهید کرد و همیشه هوای پاکیزه ای را در تمام اتاق بخش خواهد کرد. و با خرید کولر گازی لبخند جنرال هم از هوایی خنک و سالم و هم از هوایی گرم برخوردار خواهید شد.

این نوع کولر گازی به دلیل ظرفیت بسیار بالایی که دارد از دو قابلیت سرمایش و گرمایش بهره می برد، بهترین انتحاب برای هر فصول است. که قابلیت خنک‌کنندگی سریع و قوی توسط کولر گازی جنرال فراهم می آید که به لطف آن می توانید هوای گرم و شرجی مناطق جنوب را کاملا خنک نمایید و با قدرت خنک‌کنندگی یکی دیگر از مواردی ست که در هنگام خرید به ان توجه می شود و معمولا کاربران با توجه به فضای اتاق ان را بر می گزینند جنرال کولر گازی هایش را با قدرت خنک‌کنندگی متفاوت به تولید رسانده که هر فردی با توجه به سلیقه ی خود می تواند مدلی را انتخاب نماید.

حالت خواب بود با فعال سازی این ویژگی که دکمه آن بر روی ریموت کنترل خودنمایی می کند، کولر به طور خودکار در تمام ساعات شب دمای اتاق را 2 درجه خنک می کند تا شما نصفه شب برای تنظیم هوای کولر از خواب بیدار نشوید و این قابلیت هوایی نه سرد و نه گرم را در اتاق حاکم می سازد که البته این برای حالت سرمایش کولر بود. در حالت گرمایش با فعال نمودن این مد، هر ساعت دمای اتاق به تدریج 5 درجه سانتی گراد افزایش می یابد تا در ساعات اواخر شب، هوای گرم و دلپذیر در اتاق ایجاد می کند

کولر گازی جنرال سرد و گرم لبخندی