مشاهده همه 4 نتیجه

محصولی که می خواهیم به شما معرفی کنیم توسط شرکت های کره ای معمولا در صنعت و مخصوص تولید لوازم خانگی در دنیا به حساب می آیندو این کولر در دسته ی کولر گازی های ایستاده قرار داده شده است موارد استفاده از این کولر در هتل ها، بانک ها، فروشگاه ها، رستوران ها، دفاتر اداری، سالن ها، مساجد، منزل و … استفاده نمود.

کولرگازی ایستاده ال جی یکی از دستگاه های دو منظوره سرد وگرم باکیفیت بالا که توسط شرکت معتبر و پر افتخار LG تولید و عرضه شده است. پس نیازی نیست در زمستان برای گرم نگهداشتن محیط از بخاری یا شوفاژ استفاده کنیدکمپرسور این کولر پرتابل از نوع روتاری« Rotary Compressors» است که به نسبت کمپرسور پیستونی اندازه‌ی کوچک تری دارد و فضای کمتری را اشغال می‌کند.دارای رده انرژی A می باشد و شامل کیفیت فوق‌العاده بالایی میباشد که در ادامه به نقد آن خواهیم پرداخت.

کولرگازی ایستاده ال جی

نقد و بررسی کولر گازی ال جی

کولرهای گازی یکی از موارد اساسی برای زندگی روزمره به شمار میرود و کولرگازی های ایستاده در فصل های گرم با ساختار و طراحی منحصر بفردشان فضایی خنک و سرشار از هوای تمیز را برای شما شکل می دهند کولر گازی ایستاده سرد و گرم است در تابستان گرم و کشنده ، داشتن یک منزل خنک به ارامش و سلامتی شما بسیار کمک می کند و در کوتاه ترین زمان ممکن هر جایی را گرم و خنک نماید. نوع موتور این کولر از نوع روتاری است و نیز برخورداری که نسبت به سایر موتورها هم میزان انرژی بسیار کمتری هدر می دهند. مزیت دیگر کولرگازی ایستاده ال جی ان است و هر نقطه ای که خواستید میتوانید بزارید و از سرمای ان لذت ببرید.حرکت دریچه های باد طوری طراحی شده اند که میتوانند هوا را به چهار طرف اصلی هدایت کنند:

  • الکترواستاتيک
  • بوگير تصفيه هوا
  • پره‌هاي طلايي
  • قابلیت کارکرد در مناطق معتدل و حاره ای
  • کنترل از راه دور
  • پرتاب باد در 4 جهت

کولرگازی ایستاده ال جی و هر نقطه ای که خواستید میتوانید بزارید و از سرمای ان لذت ببرید

کولرگازی ایستاده ال جی

طراحی کولر گازی ال جی

به همان اندازه که کیفیت کولر گازی اهمیت دارد و طراحی و ساختار از موارد مهمی است که شرکت ال جی مثل همیشه طراحی و ظاهر محصولات را در اولویت هایش قرار داده است یکی از نقطه تمایزهای دستگاه هایی همچون کولر گازی ایستاده ال جی که سبب تفاوت آن نسبت به دیگر برندها شده طراحی آنها می باشد دارای بدنه ی سفید رنگی است با طراحی ساده و شیک می باشد همچنین مجهز به صفحه نمایش LED است که امکان تنظیم کولر را آسان تر می‌کنند.

پره های قابل تنظیم قسمت بالایی دستگاه را پوشش داده‌اند، در زیر این پره ها شاهد وجود صفحه نمایش LED و دکمه های کنترل هستند که به صورت افقی در زیر پره ها قرار گرفته اند و دسترسی شما را به حالت حرکت پره ها و سایر تنظیمات فراهم می سازند وجود پره برای این کولرگازی از چهار جهت راست، چپ (افقی)، بالا و پایین (عمودی) به کاربر این اجازه را می دهد تا با هر زاویه ای جهتِ باد را تنظیم کند. و در کولرگازی ایستاده ال جی از یک پنل داخلی و موتور خارجی تشکیل شده است. که پنل داخلی از پلاستیک پنل خارجی از جنس فلز است. پنل داخلی که در فضای داخلی قرار می گیرد از طراحی استاندارد و شیکی برخوردار است که بدون شک با انتخاب کولرگازی ایستاده ال جی زندگی آرامی و سالمی را تجربه خواهید کرد.

کولرگازی ایستاده ال جی

کمپوسور روتاری پرقدرت کولر گازی ال جی

این روزها کمپرسورهای روتاری جایگزین مناسبی برای موتورهای قدیمی و پر سر و صدا در دستگاه های تهویه هوا شده اند و به همین دلیل کاربران زیادی به سمت خرید این کولرهای گازی کم مصرف و کم صدا تمایل پیدا کرده اند در حالیکه برای مدت زمان بسیار طولانی از کولرگازی استفاده می کنید ممکن است دستگاه شروع به تولید صدا کند که ال جی برای رفع و حل این مشکل از نوع موتور روتاری برای برخی از کولرگازی هایش کمک گرفته است در این میان کولرگازی ایستاده سرد و گرم ایستاده ال جی به کمپرسور روتاری مجهز می باشد.

کمپرسوری از نوع روتاری «Rotary» است. این کمپرسور که اکنون می توان گفت جایگزین موتورهای پیستونی شده، بازدهی بسیار بالایی دارد و این نیز به دلیل داشتن قطعات متحرک کمتری است که در آن به کار گرفته شده این موتور حتی در ساکت‌ترین لحظات شب نیز به خوبی عمل می کند چرا که با میزان نویز بسیار پایین همراه است میزان انرژی هدر رونده پایین نیز مورد دیگری است که موتور روتاری کولرگازی ایستاده ال جی را محبوب کرده، چرا که اگر بخواهید به صورت مداوم از کولرگازی استفاده کنید، با میزان مصرف کم انرژی رو به رو خواهید شد. در واقع هر مقدار بازدهی اش بالاتر باشد کارکرد بیشتری خواهد داشت و البته مصرف کمتر که این به پایین آوردن پول قبض برقتان نیز می شود نوع برق مصرفی برای این کمپرسور تک فاز می باشد که تقریبا در هر کجای کشور می توان از آن استفاده کرد.

کولرگازی ایستاده ال جی